Naar inhoud

Vacature medewerker huurdienst bij Bouwmaatschappij De Noorderkempen

Logo Noorderkempen
Voor een vervangingscontract van bepaalde duur.
1 Inleiding

De Noorderkempen is een sociale huisvestingsmaatschappij die betaalbare woningen ter beschikking stelt van zij die het nodig hebben. Wij zijn actief in de gemeenten Arendonk, Beerse, Hoogstraten, Merksplas, Ravels & Rijkevorsel. In het kader van een vervanging zijn we op zoek naar een tijdelijke medewerker voor onze huurdienst.


2 Functieomschrijving

De huurdienst begeleidt huurders & kandidaat-huurders en onderhoudt een nauw contact met hen. Tevens onderhouden we onze goede contacten met onze partners in de gemeenten waarin we actief zijn (gemeentebestuur, OCMW, buurtwerk…).
We zijn op zoek naar een medewerker die zich onder meer bezig houdt met onderstaande zaken:

  • Huurders van sociale woningen begeleiden: vragen beantwoorden (telefonisch, mail, loket), plaatsbezoeken brengen, dossiers opvolgen
  • Administratieve opvolging van huurdersdossiers (gegevens actualiseren, aanmaningen controleren, achterstallen opvolgen, huurprijsberekeningen, contracten, plaatsbeschrijvingen…)
  • De regelgeving op een correcte manier toepassen
  • Samenlevingsconflicten voorkomen en – indien nodig – oplossen
  • Samenwerken met diverse partners in functie van specifieke gevallen (gemeente, OCMW, CAW…)
  • Samenwerken met onze technische dienst in functie van renovatieprojecten
  • Bewonersvergaderingen organiseren
  • Kandidatenlijsten van kandidaat-huurders beheren

3 Profiel
  • Je bent betrokken & creatief.
  • Je communiceert open, respectvol en assertief, zowel mondeling als schriftelijk (inclusief actief luisteren).
  • Je denkt oplossingsgericht.
  • Je functioneert goed in groep en werkt samen in een team.
  • Je gaat geduldig om met mensen.
  • Je hebt een rijbewijs B & een eigen wagen.
  • Je hebt relevante werkervaring.
  • Je komt gemaakte afspraken na.
  • Je leert snel en werkt je efficiënt in.
  • Je neemt je verantwoordelijkheid op en werkt zelfstandig.
  • Je neemt snel en doordacht beslissingen.
  • Je werkt kwalitatief en resultaatsgericht, ook onder druk.
  • Je werkt planmatig.
  • Je werkt punctueel, ook op administratief vlak.

 

4 Ons aanbod
  • Een voltijds contract van bepaalde duur (zes maanden | mogelijk verlengbaar)
  • Verloning in verhouding tot de verantwoordelijkheden
  • Diverse extralegale voordelen (maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, groepsverzekering…)
  • Een gevarieerde job in een dynamisch team!

5 Geïnteresseerd?
  • Stuur je motivatiebrief en cv naar Mieke Dereymaeker voor maandag 23 oktober 2017.
  • Je mag van ons antwoord verwachten in de week van 23 oktober 2017. Indien je weerhouden wordt, nodigen we je uit voor een eerste gesprek.
  • We streven ernaar de procedure af te ronden tegen midden november 2017.
Datum van het bericht: donderdag 05 oktober 2017
Alle nieuws